Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Trött.

Kategori: Just another ordinary day

Är redan trött, har varit det ett tag nu.
Kan ju vara bra, då kanke jag somnar i tid i kväll.
Slipper åka buss i mogon iaf, mamma ska till sthlm vid halv 7,
så hon åker lite tidigare så hon kan skjutsa mig till jobbet :)
Men på torsdag & fredag blir det nog buss, om jag inte åker med pappa.

M, L & A har varit här nästan hela dagen.
M har sytt gardiner och A har nästan bara ritat och lekt emd lego hela dagen.
Lilla L har bara legat och sett söt ut :p

Ska snart in till stan och handla med mamma,
ska köpa mig en matlåda.
Sen blir det nog direkt hem till sängen.
Är väldans trött, mer än vad jag brukar vid den här tiden.

Ska gå och säga hej då till dom nu.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: