Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Trött

Kategori: Just another ordinary day

Är så trött idag, vet inte vad det är med mig.
Somna ju tidigt igår. Kanske sov för länge :s
Åt frukost för över två timmar sedan, men sen somna jag om igen.
Ajja, är vaken nu iaf.
Ska nog ta och göra mig lite mat (koka korv eller värma en pan pizza)

Tillbaks till igår;
Carro ringde och väckte mig 20 över 5.
Då gick jag upp och duschade, åt frukost, klädde på mig och sminkade mig.
En timme senare ringer hon och säger att jag ska gå ut.
När vi kommit till örebro och ska låsa bilen så går det inte att låsa !
Vi eldade på nyckeln, hade i låsfix i låset men det gick ändå inte.
Sen kom vi på den smarta idén att låsa bilen innefrån,
så då gjorde vi de, men alla dörrar utom förar dörren gick att låsa :s
Fast efter lite om och med så låstes bilen.

Vidare mot rese centrum, vänta på bussen i ca 40 minuter.
Sen kom den och vi åkte mot huvudstaden.
Väl framme började vi gå och kolla i affärer,
åt riktigt god mat, ska lätt gå till samma ställe och äta nästa gång jag är i sthlm :)

Sen drog vi vidare till inspelningen av singin bee,
fick vänta nästan 30 minuter innan vi fick komma in.
När vi väl kom in så fick vi bullar, varm choklad, nån dricka och godis :)

Sen vidare till själva studion, tog ungefär 3 timmar spela in programmet,
för det krånga med typ allt :s
Vi trodde nästan att vi skulle missa våran buss hem och ta en senare.
Men programmet sluta och vi sprang mot bussen utan biljett och funderar på hur vi skulle komma tillbaka till stan.
Men det löste sig.
Framme i stan hoppa vi av lite tidigare för gå in på Carlings och bik bok.
Men vi hann bara in på bik bok och 7/11 sen fick vi springa allt vi kunde till bussen hem för att inte missa den.

Kleber och jag hade en varsin korv i handen och en dricka i fickan :p
Måste sett kul ut när vi sprang förbi alla stockholms brats och med en korv i högsta hugg och lubba allt vi orka ^^
Men vi hann precis till bussen, eftersom Carro och Johanna va lite före och uppehöll bussen :)
Jag, suzan och kleber har ju lite kortare ben än dom :p

Men men, vi kom hem i tid iaf.
Kul hade vi med, iaf jag.

Blir att åka till sthlm nån mer dag när jag fått pengar, men bara för att shoppa :D

Fast nu måste jag äta innan jag dör.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: