Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Städa

Kategori: Just another ordinary day

Eftersom jag sa till mamma att jag skulle städa hela huset idag,
så är det väl lika bra att sätta igång på en gång :)

Har varit vaken en stund men kände mig så seg när jag hade ätit fruost så jag vila en stund :p
ska alldeles strax sätta igång och städa, ska bara skriva klart här.

Är väl lagom klar med städningen tills mamma kommer hem (förhoppningsvis)
Tycker inte om att städa när det är nån hemma, ska helst vara helt själv så man kan lyssna på musik.
När mamma kommit hem blir det mat, sen upp och gratta "lilla storebror" som fyller 26 idag.
Så fyller L oxå, Grattis till dig :)

Sen ikväll blir det mys med N, C & T :)
Kolla på film och bara ta det lugnt..
Skönt att ta det lugnt för en gångs skull, men är sugen som fan på grogg :s
Det är inte bra det här, ett tecken på att jag kanske dricker för mycket ?
Ska iaf vara nykter fram tills jag får min lön,
men J ska ju ha barackfest snart, hur ska man kunna vara nykter då ? :O :p
Ajja, har ju varit nykter bland fulla folk förut så det ska nog gå.

Nej nu måste jag börja städa.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: