Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Söndag igen, tyckte nyss det va de.
Helgerna går alldeles för fort nu för tiden.
Men tiden går ju fortare om man har roligt, och kan man ha nånting annat med A ?

Hade så himla kul igår, va ju som sagt hemma hos B-J och förfesta,
sen drog vi vidare till Storå folkan.
Mycket folk + bra musik (+alkohol?) = hel kul kväll :p
Trodde verkligen inte att det skulle vara så kul, men jag hade helt fel.
Och det är jag glad för :)

J ringde och sa att om jag och A inte tog oss hem (vilket vi aldrig brukar göra) fick vi sova hos han :)
Så efter folkan gick vi dit på direkten (nästan)
Lagade oss lite mat, låg och babblade en stund sen somnade vi.
Det är faktiskt lite jobbigt att sova 3 st i en vatten säng :p
Speciellt om 2 av 3 snarkar ;)

Va till kungen idag och åt pizza, sen gick vi (halv vägs iaf) till J.
Sedan åkte vi hem.
Jag har legat och sovit typ hela dagen.
Åt två kalla pankakor (bästa maten att äta kall) när jag kom hem.
La mig i sängen och kolla på tv, men slockna rätt fort.
Tänkta att det kan vara så sköna att sova :p

Men men, ska nog gå och fortsätta sova.

God natt :)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: