Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sjuk ?

Kategori: Just another ordinary day

Håller nog på att bli sjuk :/
har nyst som en tok hela dagen, känns som om jag har feber oxå.
Men vi har ju ingen termometer så kan inte kolla om jag hade de :s

Hade tänkt försöka sova nu,
men kommer nog inte gå nå bra för jag somna vid halv 9 och vakna vad 10.
Fast nångång måste jag väl bli trött igen.

Håller på och läser Magdalena Graaf's bok.
Inte kommit så långt, men den verkar bra.
Får väl läsa den tills jag somnar.
Brukar ju bli så att jag fastnar och inte kan sluta läsa istället när en bok är bra.
Men de är så liten text så jag måste konsentrera mig så mycket, så jag kanske blir trött :p

Haha, vi får väll se.
Nu väntar sängen !

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: