Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Scones

Kategori: Just another ordinary day

Jag gjorde scones till frukost. Riktig gott va de :)
Sen kom A över på en rök och åt lite scones oxå.
Den lilla tönten åker ju till USA i natt ;)
Hoppas hon får det kul där nere och hittar en massa fina saker :)

Och i morgon kommer N hem :D han har inte varit hemma på jätte länge.
Har saknat han så :( Så helgen blir det nog bara lugnt och en massa mys :)
Troligtvis bio en dag iaf, om jag får låna lite mer pengar av mamma.
Men det är ju inte ofta N är hemma, så jag tycker jag borde ju få de :p

Nej, nu ska jag ta och städa undan lite på rummet.
Funderar på om jag skulle rensa garderoben kanske.
Va längesen jag gjorde, är nog på tiden att det blir gjort.

Jag åter kommer !

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: