Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

En lugn kväll med singstar och gh ?
Nja, gick inte som planerat.
De vart bistro för fulla muggar istället ;D
Men kul va det :)

Ikväll blir det Storå folkan istället,
Förfest hemma hos B-J, har inte en aning om vilka som ska dit förutom Jag, A & B.
Men de märker jag ju när vi komemr dit :p
Måste fråga mamma om jag kan låna penagr till en dricka, så jag har grogg virke.
Sen kanske det råkar bli lite över så jag kan köpa mig lite ciggisar :p
Men skulle behöva två paket, det är ju 80 kr och vad kostar en 2 liters dricka?
Den kan väl inte kosta mer än 25 spänn ?
Om jag är smart åker jag ju till lidl och köper mig en dricka :D
Vad smart jag är ^^

Nej nu ska jag hitta nått att äta.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: