Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Klar :)

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då va jag klar. Eller jag har badrummet kvar att göra, men de tar ju inte så lång tid.
Men jag har nyss torkat golvet, så det är nog fortfarande blött.
Fast så fort det har torkat så ska jag göra klart.
Tog ungeför 2 timmar att göra hela huset, men lätt värt 300 :p
Så är jag ju van att städa hela dagarna ;)

Nu vill jag bara att det ska bli kväll så jag får träffa N :)
De va så länge sen :/
Haha, kom och tänka på en grej nu.
N och jag "raggar" på varandra, hahahaha :p
Bara skrattar när jag hör dom där orden "Är det ditt nya ragg eller?"
Haha, vilken tönt :p Jo men visst, N är som en bror för mig,
han och jag raggar säkert på varandra ;)
Ujj ujj, komiskt :p

Nu har golven torkat så nu är det dax att fortsätta.

Puss

Kommentarer

  • Bonn-Johan säger:

    Hehe 150:- i timmen är ju inte fy skam:P

    2009-02-27 | 18:17:26

Kommentera inlägget här: