Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hemma

Kategori: Just another ordinary day

Tänkt att det kan vara så skönt att duscha :p
Skulle lätt kunna stå i duschen hela dagen,
men det orka jag inte så det blev en snabb dusch ^^

Va hemma hos syskonen W igår:
Kolla på film och åt chips, eller jag åt iaf chips :P
Men eftersom N & T är så sega så tog det ett tag (flera timmar)
för som att komma "hem" :p Men till slut hitta dom hem ;)
Men det gjorde inte så mycket, jag och C hade mycket att prata om (som vanligt) :p
Somna inte förens vid 5 i natt, vakna vid 10 av att T prata i sömnen
"Jag har den, det är lugnt. Jag har den" Haha, komsikt :p

Ikväll vete fan vad som händer, skulle egetnligen gått ut.
Men så blev det inte, så jag hoppas på att få leka med N & T ikväll :)


Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: