Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God natt !

Kategori: Just another ordinary day

Klockan är engetligen alldeles för mycket,
hade tänkt sova tidigt ikväll eftersom jag ändå ska jobba på onsdag.
Men som vanligt va jag inte trött och fastnade vid tv'n och nu datorn ^^
Ska nog ta bort tv'n från mitt rum :p Och bara kolla när det är nått "viktigt" :p

Usch vad jobbigt, tänk på onsdag måste jag upp vid kvart i sex :/
Eller kanske till och med halv 6 om jag ska åka buss :(
Fy så jobbigt, kommer vara helt död i helgen.
Kanske ska få jobba mer än ons- tors,- fredag.
Så är bara att hoppas. så jag får mera pengar.

Och så kanske jag får struktur på vardagen,
vore faktskt väldigt skönt. Så att man är trött tidigt på kvällarna igen.
Ajja, ska sluta skriva nu så jag kommer i säng,
kudden har väntat på mig länge ;)

God natt :)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: