Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag den 13

Kategori: Just another ordinary day

Otursdagen idag då, kanske bäst att stanna hemma :p

Har varit duktig idag och varit till arbetsförmedligen :)
Så nu är jag helt inskriven, och om tre månader (alltså i Maj)
får jag börja på komunicare, vilket innebär pengar ;D
Haha, fast hoppas ju på att jag får jobb.
Lite bättre betalt då :p

Körde hela tiden jag och mamma va inne i stan,
börjar bli van att köra i stan nu, fast jag kör ju automat :s
Måste fixa en manuell bil, det blir så enkelt att köra med automaten :p

Ajja, händer ikväll då ?
Tror faktiskt inte jag orkar göra nånting idag,
Är nog fortfarande lite små krasslig,
så blir popcorn och en film med mammsen :)
Eftersom pappa är och bowlar med jobbet (igen)
Är bara två veckor sedan dom va iväg sist :p
Men det är ju kul att han trivs på "nya"  jobbet :)
han har ju ändå bara jobbet där typ ett år.

Nej nu orkar jag inte skriva nått mer.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: