Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fagersta

Kategori: Just another ordinary day

Nyss hemkommen från Fagersta och Moster.
Har varit där sen ungefär tre så är riktigt hungrig,
somna i bilen på väg hem oxå, blir jämt hungrig när jag sovit en stund.
Även fast jag nyss åt :s :p

Fråga mamma om vi inte kunde göra varm smörgåstårta,
men hon va sugen på hemma gjord pizza.
Fick nå knäpp så vart grinig när jag inte fick det jag ville ha :p

Men dom får väl äta sin äckliga pizza så gör jag nånting annat :p
Tror jag ska göra svampstuvning på varma mackor :)

Hade en trevlig kväll igår,
riktigt god mat och efterrätt, sen vart det gh och singstar med chips och godis :D
Men när vi inte orka sjunga längre så kolla på film istället :)

Nej usch, nu ropar magen efter mat.
Skriver mer i morgon kväll änr jag kommit hem från huvudstaden,
ska ju kolla på singin bee i morgon :)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: