Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Erkänna.

Kategori: Just another ordinary day

Jag måste skriva det här,
vet inte varför men jag bara måste !

Just nu mår jag bra, kanske lite för bra.
Jag har kul med mina vänner, livet flyter på,
jag ska få jobba igen, även om det inte är länge ska det bli skönt att få struktur på vardagen.
träffa mina kära arbetskamrater igen, och få pengar på kontot.
Men, som A sa till mig.
Jag blir nästan rädd när det är så här.
Alltid är det nånting som krånglar.
Men inte just nu. Vet inte om jag vågar må så här bra,
för då kanske det helst plötsligt händer nånting och allt bara blir skit.

Bara för att det varit bra ett tag nu så kommer det säkert världens jävla grej sen och förstör allt.
Dåliga tankar, kanske blir sviken, nån försvinner. Vad som helst.
Vad jag ska göra då !?
Jag mår hällre "bara" okej, än rikitgt bra.
Man bara går och väntar på att nått ska hända.
Den där kännslan i magen att det är nånting som inte stämmer,
vara orolig att nånting ska gå fel.

Men vem vet, en dag kanske allt vänder och man får må så här bra.
Utan att det händer nånting dåligt sen.
Jag vet inte, men jag håller tummarna för det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: