Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Daaaaah!

Kategori: Just another ordinary day

Vad arg jag blir, tröck på fel knapp och allt försvann :@
Bara att börja om !

Skrev iaf att jag inte kunde somna,
va trött i "lagom" men skulle absolut kolla klart på ett programm och vart gris igen.
Haha, fatta ni ? ;D nej usch, orka skämta när klockan är 00:30 :s ^^

Ska fråga mamma om hon vill gå ut och gå med mig i morgon,
då kanske man somnar fortare.

Vad händer i morgon förresten ?
Antar att dom flesta ska dricka som vanligt,
men ni andra då ?
Som inte är helg alkolister ? :p
Blir nog lugnt för mig i morgon,
så jag är riktigt frisk till på lördag.
Är fortfarande lite täppt i näsan, men mycket bättre än igår iaf.

Åka pulka kanske ? :D
De vore fan kul, göra en hel dag av det och grilla krov och bara mysa :)
Förstå vad kul !
Fast antar att det bara är jag som är på att göra de.
men skadar ju inte att fråga.

En annan fråga, nån som vill designa min blogg gratis ? (a)
Är värdelös, har inte en susnignen om hur man gör :s

Ajja, ska väl försöka sova igen.

Kyss och smek

Kommentarer

  • Thompa säger:

    äsch, de e inte så svårt. Man lär sig efter en stund=)Om man aktiverar McDisney så kommer det skitmycke kunder, då gäller de att producera många kossor, jag brukar ha 4 sojafält o ca 4 fält med kossor. Gäller att ha koll på allt så det rullar på bra=) Pröva de;) kramkram

    2009-02-13 | 01:55:49
    Bloggadress: http://thompa.devote.se

Kommentera inlägget här: