Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Big Brother

Kategori: Just another ordinary day

Den där tv'n, de va egentligen ingen bra uppfinning :p
Jag fastnar för ofta vid den, och fastnar i alldeles för många serier.
och nu har ju Big Brother 2003 börja visas på tv400,
så nu har jag börja kolla på de oxå :P
inte bra, inte bra ^^



Men måste säga att jag diggar mathias.
Kommer ihåg att det gjorde jag redan första gången den här omgången sändes.
Vet inte vad det är med han som jag gillar,
men han är så där härligt flumm :P

Nån som jag inte gilla va Peter, han va så konstigt.
Han verka så bögig, inte för att jag har nånting emot bögar.
Snarare tvärt om, diggar dom sten hårt.
Vilka andra killar skulle vi tjejer ta med och shoppa och få smakråd av annars ? :p
Men han sa att han straight, fast så som han betadde sig börjar man fundera.
Så va han inte så rolig heller, prata med en j*vla trädgårdstomte och allt möjligt :S :p

Usch och fy för fördommar, jag har nog lite för mycket fördommar.
Men det är ofta om "kändisar" inte folk som jag faktiskt träffar i verkligheten.
Tror inte jag har så mycket fördommar då faktiskt, ajja skit samma :P

Nej, dax för lite kvälls mat kanske ?

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: