Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Aj

Kategori: Just another ordinary day

Jag som hade tänk bygga ut min tattuering,
men efter idag när jag bara fyllde i den är jag lite tveksam om jag ferkligen ska de :p
Hade glömt bort hur ont det gjorde :s

Han frågade till och med om jag hade de, haha :p
men vill man vara fin får man lida pin ^^

Men nån mer tattuering blir det allt,
men inte på revbenen.
Fast har ju två jag vill göra,
och den ena är ju på revbenen :s
Fast den är liten så det kanske går bra ändå :p
Ajja, det blir när jag får pengar.

Nu är J & V hemma igen :)
Och V fyller ju idag, Grattis på 20 års dagen :D
Pratade med J idag i 1h och 24 min,
men det är lite mot förut när vi prata i 3 eller om det va 4 timmar :p
Vi kan när vi vill ;)

Nu börjar sveriges värsta bilförare igen.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: