Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Aaah !

Kategori: Tankar & funderingar

Gaaahh ! kan inte min jävla näsa bara sluta rinna ?
Jag hatar att vara förkyld, så jävla dygt !
Hoppas bara inte jag är allt för snorig i morgon när jag ska tattuera mig,
kan blir lite jobbigt att snyta sig när han sitter med en nål mot huden på en.
Men mamma ska ju med så hon får väl snyta mig.

Tror inte riktigt jag förstått än att Rossi är borta.
Tänk, jag kommer aldrig mer få träffa han :/
Bara den känslan har inte riktigt sjunkit in än :s
Men den gör väl de så småningen om.
Det kommer säkert bli som när vi avliva Zack,
att när vi är hos A & M så kommer man höra honom tassa runt där inne.
Jag hörde Zack hela tiden efter att vi tagit bort han.
Vaknade på nätterna att han gick omkring där uppe eller ute i hallen.

Så jäkla jobbigt, trodde jag hade skulle bli knäpp.
Men efter ett tag så vande man sig,
det va ingen hund som gick om kring där uppe,
eller väntade på en vid dörren när man kom hem från skolan.
Det vart så jävla tomt när han försvann,
det va som att mista en vän.
jag va så liten att jag inte ens kommer ihåg när vi köpte han.
jag va ungeför 4 år när han kom hem till oss.
Inte konstigt att det kändes konstigt att vara utan hund helt plötsligt efter 13 år.
Men det är ju för deras eget bästa man gör de.

Nej usch, måste sluta tänka så dystra tankar.
Ska ta och försöka sova nu.

Natti !

Puss

Vi ses i nangiala <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: