Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

8 Februari 2009

Kategori: Just another ordinary day

Jag hatar när pappa har setat här, han trycker jämt in caps lock.
Och aldrig lär han sig att ta bort de när han går härifrån :p

Vet ni en sak ? jag vart sugen på att se hockey :p
Sitta på läktaren och ha trevligt sen in och värma sig i kafeterian i pauserna,
ska helst vara i hytta oxå :p
Jag har nog inte varit på hockey på flera år, vad jag kommer ihåg iaf :s
Får nog följa med Emma nån dag när det är hemma match och kolla :)

Jag är sugen på nånting hela tiden,
jag kommer snart rulla fram om jag inte slutar småäta :/
Kan tänka mig att jag är söt sugen hela tiden för att jag ska sluta röka/snusa.
Tycker jag är rätt duktig faktiskt, men jag kan inte låta bli att röka när jag dricker.
Får sluta gå ut så jag slutar röka :p

Haha, men men.
Ska nog gå och kolla efter något gott i kylskåpet.
Fast det blir nog fika när F & J kommer och hämtar Polly :D

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: