Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

5 Februari 2009

Kategori: Just another ordinary day

Idag mår man som man förtjänar,
vart lite fullare igår än vad jag trodde jag skulle bli.
Drack nog dom där groggarna lite för fort :p
Men de va det värt, hade riktig kul igår.
Men roligast va nog, enligt både mig och Anki när jag drutta om kul på vägen till statoil ^^
Tur att ingen såg mig, kan tänka mig att det såg bra kul ut :p

Tänkte hela tiden "det är halt, gå försiktigt" och jag gick försiktigt.
Trodde jag iaf, men så låg jag där på backen och asgarva :p
Slog i höften som fan, trodde jag skulle ha ont idag, men känner inte av det som tur är :)

Trodde faktiskt jag skulle må sämmre idag än vd jag gör.
Skönt att jag inte blir så bakis längre :D

Ajja, nu väntar min mat på mig.
Är så där bakfylle hungrig idag så kommer säkert äta massa mat idag :p

Pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: