Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

17 Februari 2009

Kategori: Just another ordinary day

Jag som skulle sova tidigt igår och gå upp tidigt idag, pyttsan heller.
Somnade vid 1, halv 2. Vaknade vid 7 men tyckte det va för tidigt att gå upp då.
Så jag somna om igen och vakna vid 10, tyckte det va lagom.
Men somnade om igen, vaknade vid halv 11, sen 11.
Och då tvinga jag mig själv att gå upp.

Undra hur dö jag kommer vara i morgon :s
Hoppas bara dom tre dagarna kommer gå fort.
Dom första dagarna är alltid tråkigast.

När A va här i går kom vi fram till att det skulle vara kul att åka skridskor någon dag :)
Nån som vill med ? Ju fler destå bättre :P
Ni som vill med kan ju höra av er så bestämmer vi dag :)

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: