Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

11 Februari 2009

Kategori: Just another ordinary day

Skulle nog gör vad som helst för att bli av med den här jävla förkylningen !
Fick nyss en tablett av mamma, hoppas den hjälper.
Om jag hade vetat att F & J skulle hit igår så kunde jag sagt åt dom att ta med närsköljen.
Känner att jag skulle behöva rensa näsan på lite snor nu.
Låter äckligt, men skulle va skönt å få bort allt snor just nu :p

Är så pass frisk att jag kan fylla i tattueringen i morgon iaf.
bara jag blir bättre till på lördag, för är jag så här har jag inte så stor lust att gå ut.
Men har ju vart förkyld några dagar nu så det borde vara bättre tills dess.

Undra vad man ska dricka då, grogg eller cider ?
De va längesn jag drack cider, men jag blir så jävla dålig av de :s
Fast de vore ju bra gott :p Får se vad det blir.

Ska gå och läsa ut den där boken nu.
Höres !

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: