Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

10 Februari 2009

Kategori: Just another ordinary day

Va inte så sjuk idag som jag trodde jag skulle vara :p
Men är snorig och täppt i näsan som skrutt.
Jobbigt är de, men det blir mycket bättre när jag sitter vid datorn.
Så kanske ska sitta här tills förkylningen gått över :p

Nej det orkar jag inte :p
Bara jag inte blir sjukare, iaf inte på torsdag eller lördag.
Torsdag ska jag ju fylla i tattueringen, och vill inte beställa en ny tid och vänta 2 månader till !
Och på lördag är det ju som alla vet alla hjärtans jävla dag !
Men då blir det utgång eftersom jag och A ska strjeka och visa att man kan ha kul utan pojkvän ;D
Och man måste inte fira den usla dagen.
Äh, jag har aldrig tyckt om datumet 14 Februari och kommer troligt vis inte aldirg göra.
Eller man ska aldrig säga aldrig, när jag har någon att fira den med kommer jag säkert tycka om den.
Men det är inte i år, så i år blir det strejk :p

Jag och Jenny har ju en traditionatt fika varje år oxå,
har bara gjort det två år än så länge.
Men hon kommer ju hem från Thailand på torsdag, eller fredag kanske det är.
Så då passar det ju bra med en fika när jag inte träffat henne på 16 dagar :)

Nej, nu har jag skrivit alldeless för mycket.
Poppa lite popcorn kanske ?

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: