Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Då va duschen, påklädningen, packningen och frukosten klar !
Nu väntar jag bara på att klockan ska bli typ 1 så jag kan åka in till stan och köpa biljetter, luncha med Anki sen åka mot örebro och sedan vidare mot Köping där Han och hans kompis ska hämta upp mig :)

Har inte en aning om vad vi ska göra, men det är hans uppgift, det är ju faktiskt jag som är hos han ;)
Vet inte om det blir så mycket bloggande medans jag är där, kommer vara upptagen med annat :p
Men jag kommer ju hem i morgon kväll, fast blir nog inget nytt blogginlägg förens fradag natt eller lördag morgon/middag.

Medans jag är borta kan ni få njuta av en jäkligt bra låt, lägger in den i ett nytt inlägg snart.



Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Anonym säger:

    han han han han han

    han kanske har ett namn

    2009-12-17 | 13:38:30

Kommentera inlägget här: