Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Gud vad den här dagen har gått fort, för fort !
Började med att i morse så vart jag stressad av Emma som sa att dom snart skulle åka från Stråssa.
Då låg jag i sängen och behövde duscha, klä på mig, äta frukost, göra mig i ordning och sätta på lösnaglarna som jag gjorde inatt.
Så gick upp gjorde allting på mindre än 45 minuter, då hade inte Emma kommit än.
Dom sa på radion att någon hade kört av vägen vid Hällabacken, ringde och kolla så att det inte var dom.
Vilket det inte va, dom va i Storå ! Fan, fick stressa helt i onödan :p

Ajja, hon tattuera sig, vi mötte upp dom, dom släppte av min och Han hos mig.
Jag och Matte va rastlösa, och mamma hade tänkt baka kakor så vi gjorde det iställlet.
Och dom blev väl, så där :p Haha !
Gick ju att äta, men det va kola kakor vi gjorde och dom ska ju vara sega, fast det blev dom inte ^^,
Men ätbara iaf :p

Blev en fika med Johan, mamma och pappa oxå.
Så kom Stonki och Fia hit, dom hade bytit julklappar hos Stonki, vart en massa bubbel som vanligt när Anki är i faten ;)
Sen har det mest bara varit en massa underbart mys :)

Oj vad mycket jag råkade skriva, haha !
Ska sova nu, ska upp och vaxa benen i morgon ;D
Natti :)


<3

Snedstreck Madelein

Happy :)

Kommentarer

  • Emmelist säger:

    kommer ha en till liknande tävling idag...så var med då också! :D

    2009-12-23 | 07:43:04
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: