Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Bilder

Har faktistk varit en helt okej söndag :)
Åkte upp till Emma igår kväll för vi skulle ta kort idag med Angelica, så vi åkte ner till Storå och mötte upp henne.
Gick bort till sjön och tog kort, det va kallt men riktigt kul :)
Vill jag lätt göra om någon annan gång !

Här är några av bilderna:















Är riktigt nöjd :) Så jäkla duktig är hon !

När jag kom hem så fika jag med Mamma, Pappa, syster och Johan.
Sen gick gör jag över till min älskade granne, vart myckert prat som vanligt :p
Inte så konstigt nu heller när vi inte träffats på ett tag, känns som evigheter sen :s

I morgon ska jag ska Örebro och julhandla lite, om jag hittar nånting.
Men nu ska jag sova, natti !

Snedstreck Madelein

Saknar dig !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: