Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Snart så..

Kategori: Just another ordinary day

Den här dagen har gått nå så otroligt fort, vilket är bara bra.
Men städningen jag hade tänkt göra efter brunshen blev av alldeles nyss ^^,
Efter jag hade ätitduscha jag, sen gick jag över till Anki och vi åkte in till stan och gick en prommis med hunden.
Åkte hem och åt pepparkakor och drack kaffe :)
Sen åkte vi in till stan igen och drack kaffe med Kati och Felice, Lars satt mest och spela nå spel på datorn.

Kom väl hem vid 9, pratade med Emma en stund, sen satte jag igång med städning.
Så nu är golven dammsugna, nattdukbordet, svarta byrån och tv "bänken" och av dammade med dammsugaren :p
Bytta sängkläder, ska väl ta och ta fram extra täck och kudde tills i morgon oxå.

I morgon ska jag inte till stan vid halv 12 och möta upp Emma, köp vax åt henne, sen hem och vaxa benen och fixa hennes naglar. Sen kommer dom :)
Senare vid 6 så ska jag till Kati på girlsnight ett tag, så då får Emma underhålla pojkarna själv ^^,

Och på lördag morgon blir det g-vik sen en massa mys troligtvis :)
Tror inte det blir så mycket bloggande för min del förens på söndag, är ju upptagen ;p

Så vi hörs och ses på söndag mina kära läsare, om inte tidigare !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: