Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Pepparkaksbakning hos Jenny

Kategori: Bilder

Har nyss varit hos Jenny och bakat pepparkakor med henne och Anki, gick väl ganska bra, till och börja med iaf.
Sen spåra det ur :p


Tabby skulle självklart vara med :)


Blev några stycken, här är typ bara hälften :p


Telefonnörd 1


Telefonnörd 2, och jag är väl telefonnörd 3 eftersom jag tog kort på dom ;D


Smidig som jag va råkade jag spilla lite garnering på benet, inte så lite heller :p


Fast Anki va osmidig oxå och spillde nånting annat ;D haha !


Till mamma och pappa :)


Emma & Johan


Matte :)


Jennys stora God Jul hjärtan som ska hänga i fönstret :p


När vi skulle åka hem hade det snöat så mycket att jag och Anki gjorde snöänglar :)

Tog lite längre tid än vad vi trodde :p Men kul va det iaf :)
Ska väl snart ta och sova, eller lägga mig i sängen iaf och kolla på lite tv innan jag somnar in och lämnar den här dagen bakom mig.

God natt på er :)

Snedstreck Madelein

("v")

Kommentarer


Kommentera inlägget här: