Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Åkte in till stan idag (igen), för att jag och Emma skulle sola.
Gick till sol expressen, stoppade i pengar så jag fick 8 minuter.
Ville inte sola längre eftersom vi sola i måndag, så jag gick in, klädda av mig, smörjde in mig med nån salva som man ska ha, tyckte att jag va snabb för solariet hade inte hunnit sätts igång än så jag tröck på "snabb knappen" och det hände ingenting !
Gick ut och tröck på knappen där man ska få tillbaka pengarna, men fick inte tillbkaka några pengar men det stod fortfarande 8 minuter.

Då kom jag påt, minimun minuter är 10 minuter, så knacka på Emmas dörr, men hon hörde mig inte så fick vänta till hon va klar men hon hade inte nå mer pengar så det va bara glatt traska därifrån utan att ha solat :/ :p
Haha, typiskt min otur ^^,

Nu ska jag äta mat sen åka upp till stråssa och gratta Marie :)
Bye, bye !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: