Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

God eftermiddag ;D
Gud så länge jag sovit i dag, Anki ringde och väckte mig vid 1 :p Sovit i nästan 12 timmar ^^,

Gjorde mig lite mannagryns gröt till frukost medans jag prata med Anki i telefon, så den vart lite bränd :/
Men den gick att äta iaf :)
Ska snart slänga in lite tvätt i maskin sen ska jag sätta mig och kolla efter grejer att göra egna handsmycken, vore roligt :)
Om dom blir riktigt bra kanske man kan sälja, nån som är intresserd av att köpa isf ?!
Hah, vad dum jag är som frågar, ändå ingen som kommer våga kommentera iaf !

Ajja, ni som vågar kommentera kan ju göra det iaf.
Nu ska jag tvätta, hej då länge !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: