Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Natti !

Kategori: Just another ordinary day

Hemkommen från Emma för inte så jätte längesen, har typ bara hunnit lagat mat, ätit den och setat här en stund.
Fick massa gott fika där :)
Så hade hennes mamma gjort en tårta som min farfar brukar göra, fast med hallon ist för annanas. Underbart god är den ! Det skulle jag nog kunna föräta mig på, haha :p

Höll Anki sällskap oxå som sagt, fan vad sugen jag blir på att tattuera mig !
Men kanske måste komma på vad jag ska göra först, och få pengar ;D

Ska faktiskt ta och sova nu, ska upp halv 7 i morgon.
Ska följa med mamma till skolan, dom har pysseldag så jag ska hjälpa till :)
God natt !



Snedstreck Madelein
Pirr i magen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: