Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Så jäkla mysig helg det har varit :)

I fredags kom dom vid halv 4 eller vad klockan va, då gjorde vi inget speciellt.
Sen vid 6 åkte jag till Kati för tjejkväll, babblade och sjöng sing star.
Jag kan verkligen inte sjunga när jag är nykter, haha !
Kom hem vid halv 10, vart mys resten av kvällen.

Gick upp tidigt i lördags morse, åkte och g-vik och bada vid halv 11.
Åt pizza i örebro, sen åkte vi hem till Emmas mamma och fika.
Kollade på sunes jul :D Haha, så jäkla bra är det ! "Du Sune, nu skulle det sitta fint med en potatis !"

Söndag blev det en riktigt slödag, sen åkte dom vid 9 :'(
Vart riktigt tomt att sova själv :/

Idag har jag varit inne i stan med Emma, luncha med Anki.
Sen åkte jag och Emma hit och jag sminka henne och tog lite bilder.
Kan läga in dom sen, ska äta nu.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: