Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

God eftermiddag ;D En annan har varit vaken sen typ 2 :p
Skönt att sova länge, men nu har jag huvudvärk bara för de :(

Än är inte julen över, vi har fortfarande inte haft julklappsbytet än.
Fast då blir det inte så juligt skulle jag tro.

Hade tänkt att lägga upp bilder på lite saker jag fick, men det är tydligen nå fel.
Typiskt !
Lägger in en video på Liam snart när han äter chokladpudding, haha, söta unge !
Igår blev det film hemma hos Jenny med henne, Anki och så kom Carro sen oxå.
Åkte ner på stan och kolla fulla folk en sväng oxå, men de va ingen höjdare så vi åkte hem ist.

Tror faktiskt jag ska sluta röka, igen, bara fest röka, och inte börja dagen efter om jag hade cigg kvar.
Får se hur det går, men ska inte vara för hård på det för då kommer det aldrig då.
Och det ska INTE bli ett nyårs löfte, för dom bryter man ändå bara jämt.

Nej nu ska jag duscha och invänta Emmapemma :)

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: