Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Åkte ju som sagt till Strömholm i torsdags, och typiskt min otur så missa jag ju tåget.
Buss fan va sen, så den kom precis när tåget gick, men jag fick boka om biljetten till nästa tåg gratis.
Så fick vänta i 40 minuter, och när jag väl kom på tåget så sa dom att det va ett tag framför så vi skulle få vänta i 20 minuter innan vi kunde åka, jävla krångel !

Till slut kom jag iväg iaf, vart upphämtad i Köping av Han och hans kompis.
Kom ju lite senare än vad det va tänkt eftersom jag missa tåget :p
Vart bara en massa mys både torsdag och fredag :)

Och jag, klant arslet själv råkade klämma tummen i Kollmanns bildörr när hon kom och hämta mig, haha !
Gjorde inte så jätte ont då för jag stängde dörren försiktigt, men gjorde bra jävla ont senare.
Kunde knappt knäppa knappen på jeansen för att jag hade så ont ^^,
Har fortfarande nagellack på, ska snart ta bort det och se om det är mycket blått :p

Nu ska jag äta frukost, hej så länge !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • www.stylebyfashion.se säger:

    Intresserade av handsmycken, huvudsmycken, fotlänkar eller andra fina smycken till bra priser? Kika in här! perfekt till NYÅR & JUL

    2009-12-19 | 16:31:19
    Bloggadress: http://www.stylebyfashion.se
  • Johanna säger:

    Haha, du hade alltså mer otur än att "bara" missa tåget! :/

    2009-12-22 | 22:24:03

Kommentera inlägget här: