Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Julkänsla ?!

Kategori: Just another ordinary day

Nån mer än jag som har noll julkänsla ?! Helt värdelöst känns det !
Ingen julgran har vi heller, va väl meningen att vi skulle klä den idag, men blev visst inte så.
Kanske blir bättre i morgon när jag får öppna paket å äta julmat och så.
Fast det känns som om jag kommer vara sjuk i morgon :(
Nyser som en tok, är allmänt seg i hela kroppen, mår illa gör jag med :s
Har bara ätit en gång i dag, kanske är därför :p

Har iaf vaxat benen nu, skönt att få det gjort :)
Så jäkla bra att slippa raka dom hela tiden :p
Ska ta och försöka få i mig lite mat i magen nu, hoppas illamående går över.
Blir nog ett till inlägg lite senare.


:)

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: