Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God kväll !

Kategori: Just another ordinary day

Hann inte blogga i morse innan jag va tvungen att åka.
Mamma kom in och väckte mig och Emma och sa att vi skulle till Andreas och Marie och byta julklappar snart.
Så det va vackert bara att gå upp och klä på sig och slänga i sig frukost och åka.

Jag fick dom här tavelramarna i bytet:

passar bra efterom jag hade tänkt skriva ut lite kort och sätta upp :)

Så fick jag dessa sötsaker av Liam:



Läppglans är det i dom ;D
Så jäkla söta, har kollat på dom flera gånger men aldrig köpt dom.
Blev fika hos Andreas och Marie, sen när vi åkte hem blev det mat hos Fia och Johan.

Nu ska jag plocka undan lite på rummet sen ta det lugnt.
Känner mig lite hängig :(
Måste ju vila upp mig, Han kommer ju i morgon :)
Sen åker vi till Strömsholm på onsdag, sen blir det att fira nyår i Hallsta :)

Hej så länge !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: