Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fortfarande måndag

Kategori: Just another ordinary day

Nu har vi bytit julklappar :)
Anki sa förut att det jag hade köpt va nånting jag hade sagt att jag hade tänkt köpa, så jag va tvungen att fråga henne innan om jag fick köpa nånting :p
Men jag hade inte en aning om vad det var.
Lösnaglar va det :p Ofärgade som man kan dekorera å så själv :)
Så fick 100st naglar, små strassstenar i form av stjärnor hjärtan och sånt och stickers, helt perfekt :)

Ska ta och städa rummet nu, för Han kommer i morgon, yej :D
Sen ska jag göra några naglar tror jag :) Eller sova kanske, beror på hur trött jag är.

I morgon ska jag åka in till stan och hålla Emma sällskap medans hon fyller i tattueringen, sen kommer ju Han och Kollmann.



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: