Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Dopparedan

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då va julafton över, fast julen är inte över för mig.
I morgon blir det att fira jul med mammas sida, skönt att vi ska vara här så man slipper åka iväg nånstans.

Va så skönt att slippa ställa klockan i morse, kunna sova tills man vaknar av sig självt.
Gick upp vid halv 11 tror jag, åt frukost, hjälpte mamma, duscha, åt mat, började göra mig i ordning, kolla Kalle Anka, gjorde klart mig sen åkte vi till Ströss till Daniel och Hanna.

Där öppna vi julklappar, jag fick en mjukisdress, ett diadem, armband och pengar.
Träffade Emma en sväng oxå när jag ändå va där uppe.
Gick till Ankis farmor och farfar där Anki va så klart, och åkte med dom hem.

Så har vi varit till Örebro på den årliga trippen till Statoil.
Kom hem för inte så längesen, är trött så ska väl ta och sova.
I morgon kommer ju moster och morbor med familjer som sagt.
Så då blir det en till jul.

Hoppas ni haft en bra jul :)
God natt !

Snedstreck Madelein

Saknar dig !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: