Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Traffic light party #2

Kategori: Just another ordinary day

Hade inte rikrigt lika kul som första, men det dög.
Va nog första gången jag va fullare än Anki :p

Va lite väl lite folk på folkan, tror jag ?
Inte så mycket minne inne från folkan faktiskt.
Haha, ujuj vilken kväll.
Snubbla omkull gjorde jag oxå,
Skulle gå ut och röka, då va det ett brunns lock ivägen
och jag rammla platt på magen.
Tror jag slog i näsan för jag hade ont i näsan när jag kände på den :p
har några prickar i handen från gruset som låg där och dämpa mitt fall ^^
Och nej, det va inte vid folkan jag rammla den här gången, utan vid förfesten.
Bland en massa fjortisar, men man lever ju bara en gång.
Då ska man passa på att bjuda på sig själv ;)

Sitter just nu och väntar på mat, har väntar över 1½ timme :s
Så är väldigt hungrig just nu, vi ska äta moussaca :D
Gött, gött. Längesen jag åt de.

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: