Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sol

Kategori: Just another ordinary day

Har visst inte skrivit på hela helgen :s
Men har inte riktigt haft tid heller, i fredags vart det stress som vanligt.
Vi kom på alldeless för sent att vi skulle dricka iaf, tror vi tog första groggen vid 8 eller nå :s
Men vi tog igen det rätt så snabbt :P Hamnade senare på bistro, hade riktigt kul.

I lördags kom vi oxå på alldeles för sent att vi skulle åka med allt annat linde folk till Köping på bilträff.
Skulle åka halv 8 från statoil, när vi kom till rondellen så slog klockan om till 19:30 och då såg vi alla börja åka.
Snacka om att komma i rättan tid.
Men så skulle vi (våran bil) hämta upp en i frövi korset, så vi hamna lite efter.
Men som tur är dog jockes bil i fellingsbro och vi hann ifatt :p

Va riktigt mycket folk i köping, men när vi kom dit va det typ 20-30 bilar bara.
Sen gick vi in på Willys i ca 10-15 minuter.
Och när vi kom ut va hela parkeringen full med folk och bilar.
De va riktigt trevligt faktisk.
Åkte hem vid halv 12 kanske.
Stanna till på McDonalds, åt där sen åkte vi hem.

Körde fulla folk när vi kom hem till Linde.
Men låg hemma i min säng runt 3 nån gång.
Riktigt kul faktiskt :)

Igår va jag och A onyttiga som vanligt och åt pizza till frukost.
Men sen va vi faktiskt duktiga och gick i ungefär 1 timme.
Va faktiskt riktigt skönt att röra sig.
Vi har bestäma att vi ska försöka gå varje dag, även om det inte bli långt.
Kolla även våran BMI och vårat kroppsfett igår,
så här såg det ut för mig:



känns riktigt kul att jag är "överviktig".
Så nu jävlar blir det att bränna fett tills sommaren
.

Nej nu ska jag ta och duscha, sen ska jag göra min nånting att äta.

Puss

Kommentarer

  • Felicie säger:

    Bara så du vet Madde så stämmer BMI aldrig. Enligt BMI så är jag underviktig, alltså anorektiker.

    Och min syster som tränar handboll fem dagar i veckan plus två fyspass är överviktig på gränsen till fetma. VIlket hon absolut inte är :p

    Hon har bara mkt muskler som gör att hon blir tyngre ^^

    Nu vet du iaf ;)

    2009-04-16 | 01:17:47

Kommentera inlägget här: