Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sjuk

Kategori: Just another ordinary day

Sitter här svettas/fryser om vartannat :s
Kallsvettas som en jävla idiot, har säkert 39-40 graders feber :
/
Allt börja igår när jag jobba, hade så jävla ont i huvudet att jag knappt kunde gå.
Men
stod ut iaf,åt glass med Emma och Carro på 37:an.
Då hade huvudvärken gått över efter 2 treo.

Åkte hem, åt mat som inte alls smaka gott, och de va min köttfärssås.
Vilket jag brukar äta jätte mycket av :O

Gick över till Anki,skulle följa med henne in till stan och köpa ostbågar och hyra en film.
Börja frysa redan då, vart bara värre och värre under filmen oxå.
När jag skulle gå en vid halv 11 så troddejag att jag skulle frysa ihjäl.
Men tog mig hem iaf, la mig i sängen och somna som en gris på en gång.


Funderar på att äta nått, men allt smakar skit.
Ska försöka hitta nånting jag kan få i mig, inte för att jag är så jätte hungrig.
men behöver nått i magen för att få lite krafter.

Kyss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: