Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Påsk

Kategori: Just another ordinary day

Vad dålig jag har blivit på att uppdatera :s
Haft så mycket att göra dom senaste dagarna så har ite riktigt haft tid att seta här.
Och när jag väl kommit hem så är jag för trött för att skriva.
Skjuter upp det hela tiden, inte bra, inte bra !

Spelade lite basket igår med Anki, Börnis, Nicklas, Elin och Andreas.
Körde det där 21, jag vann nästan. Kom trea iaf :p
Sen åkte jag och A hem till Robin och Kati och nörda lite gh.
K hade aldrig spelat de, första gången i går :p
Men hon vart duktigare och duktigare :)
Ska spela lite ikväll med.

Men först ska jag upp till stråssa och gratta skitungen Alma som fyller 7 år.
Gud var åren går fort, tyckte inte det va länesen vi va och hälsa på henne på bb :p

Nej nu ska jag gå och göra nånting annat.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: