Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Nyktert ?!

Kategori: Just another ordinary day

Blir nog nykter i helgen, sagt det förut så ja. Men vet ju aldrig hur de slutar ^^
Sk iaf vara nykter i morgon och köra folk till Nora.
Men första ska vi spela lite brännboll, ska bli himmla roligt :)

Jobbat idag då, gick riktigt bra förutom att jag känner mig som en 80 årig gammal kärring :p
Kan kanppt gå i trappor, när jag skulle gå på toa fick jag hålla mig i vägarna för att kunna sätta mig :s
Tur att vi har små toaletter på jobbet ^^
kan ju passa på att säga att jag inte va den enda som hade träningsverk ;D

Jag och Kristin skulle göra jourrummen i lägenheterna på Skinnarbacken.
Men när vi kom till andra lägenheten så hade vi glömt en nyckel.
Så det vara bara att traska tillbaka till sjukhuset, sen tillbaka till lägenheten och börja bädda !
Rätt soft jobb egentligen, gör ju typ bara sånt jag gör hemma ändå :) (
Även fast jag inte gör det ofta)

Spelat basket idag, jag kunde ha vunnit (kommit 3:a) om jag inte nollat mig själv :(
Kom upp till 7 poäng (
nästan halvvägs) då jag nolla mig själv igen !
Då gav jag upp :p

Känner mig riktigt duktig som börjar röra på mig ;p
inte mycket, men det är en början !

Nej nu väntar sängen.

Gute Nacht

Kommentarer


Kommentera inlägget här: