Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

18 April

Kategori: Just another ordinary day

Hade faktiskt rätt kul igår, men brännboll vart de inge av.
Eller jo, men de va massa andra nötter med :p fast de va bara Anki, Carro, Walter och Elin som spela ^^

Va uppe hos Mari och va med när dom andra började bli fulla :p
Åkte till Nora, va där ett tag sa grattis till Johanna och kolla när dom sjöng kareoke,
inte de vackraste kanske :p
Åkt tillbaka in til stan, släppte av fyllona. Sen åkte jag A och C hem till mig och åt mackor.
Då hade vi redan varit hungriga hela kvällen :p

Anki somna en stund på min säng innan vi åkte och hämta hennes pappa.
Sen fick vi äntligen sova.

Fick ett sms vid 20 över 2, va så trött stt jag knappt fatta vad det stod.

Va tvungen att kolla i morse vad jag svarat, då är det illa.

Jag va så myssugen i natt, och bara myssugen
, inget annat !
Kunde fått mysa, men så trött som va jag somna jag istället :/
Nån som vill mysa med mig ikväll ? :)
Helst någon av det manliga könet :p

Nej nu ska jag göra dressing till hamburgarna.

Kram


It's colder now and you're not home.
I'm all awake, thinking of my own.

Feels like it's coming down,
It hurts being with me.
Don't walk away, can't you hear the scream ?!

When he's gone I don't know
Please tell me if it's gonna happen ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: