Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hurtiga

Kategori: Just another ordinary day

Idag har jag och Angelica varit hurtiga och cyklat in till stan och tillbaka, innan frukost :P
Va rätt skönt faktiskt, blåste lite kallt bara. Men annars helt okej.

Gick upp vid strax efter 9, och har inte ätit frukost än och klockan är nu 11:41 :s
Men ska ta och steka mig några pannkakor och lite blodpudding kanske.
Pannkakor blir det iaf, men mina blir aldrig lika bra som mammas och pappas.
Pappas pannkakor är godast, vet inte riktigt hur han gör de.
Men dom är godare bara, så är de :p

Nej nu måste jag ta och göra mig mina pannkakaor,
innan jag ska gå över till fam. Skålberg och åka in till Örebro först,
sen drar vi vidare mot katrineholm !

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: