Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Glad påsk !

Kategori: Just another ordinary day

Påskafton idag då.
Idag kommer alla mina syskon hit och äter påskmat, som vi alltid gör vaje år :)
Men jag vet inte om jag ska stå över, jag ska kanske grilla senare med Angelica, Oscar m.fl.
Så det blir ju lite mycket med både påskmat och grillat, men vet inte riktigt vad jag ska välja :s
Vilka problem jag har ^^
Så ska vi dricka ikväll, sa ju att det kunde bli ändringar ;)

Igår så ringde det på hemtelefonen och jag svara.
-
Persson
- Ja hejsan, jag söker Madelein Almström
- Hon är inte hemma
- Nähe, vet du när hon kommer hem ?
- Nej de vet jag inte.
- Okej. Det är här är Malin från statoil, Madelein har vunnit påskägget vi har här.
- Okej
- Jag prövar ringa i morgon istället, eller senare ikväll.
- Ja ring om en timme då är hon säkert hemma.
- Okej, hej då.
- Hej då !

Jag trodde det va nån drygo försäljare därför sa jag att jag inte va hemma.
Kunde ju inte bara ändra mig, nej men du det är jag som är Madelein.
SKulle ju kännas lite dumt :P

Men men, ringde Angelica och sa att jag vunnit ägget,
eftersom det va hennes idé att tävla tyckte jag det va lite roligt att jag vann ^^
Gick över till henne åt glass, sen åkte vi in till stan och hämta de
.
Fråga inte efter legitimation eller nånting, så vem som helst kunde ju hämtat de :s :p

Glad vart jag iaf, jag som aldrig vinner nånting annars :)





Btw så är jag och Anki väldigt smarta, tur att vi kommer på att vi är bukisar efter ungefär 5-6 månader :s
Smarta är vad vi är !
Nej nu ska jag ta och klä på mig sen sätta mig ute i den härliga solen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: