Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Brännboll

Kategori: Just another ordinary day

Spelat massa brännboll idag :) Riktigt kul va de, längesen jag spela faktiskt.
Mitt lag (Jag, Kati, Carro, Robin och Russin) vann iaf överlägset mot dom andra (Jenny, Anki, Walter, Uffe och Verre)
106 poäng nånting mot 54 ;)
Blir nog mer brännboll på fredag, kanske blir en grogg eller två till de oxå :p
Få se vilket hummör jag är på då ^^

Har förövrigt hjälpt Carro och kört lite blommor idag,
inte för att det va många men va ju mest med som sällskap :p
Har oxå druckit kaffe och ätit bullar hemma hos Anki med henne, Carro och Jenny.
Hunnit med mycket idag känns det som :)

I morgon är det dax att börja jobba igen.
Känns skönt att jag ska tjäna lite pengar,
men känner inte alls för att jobba :/
Är nog för att det va så längesen jag jobba sist.
Ojj :O Klockan är ju halv 12 :s
Nu måste jag sova !

Natti !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: