Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Äntligen vår ?

Kategori: Just another ordinary day

Nu, äntligen verkar det som om våren är på väg :)
Varit varmt både idag och igår, ska tydligen bli varmt resten av veckan oxå :D

1 april igår då, jag och A hade så jälva kul.
Dom flesta gick på det vi lura dom med, förutom Linda :p
Bäst va nog Emma, vi sa till henne att vi åkt ner i diket i Stråssa,
och behövde draghjälp upp därifrån.
Hon bad till och md sin låssas pappa om hjälp.
Sen sa jag:
"Du emma ! April april !"
Då sa hon:
"DU ÄR JU DUM I HUVUDET, JÄVLA IDIOTER. HEJ DÅ !"
Haha, då skratta vi nästan ihjäl oss :D
Innan så hade vi lurat jocke att vi backat in i en bettong gris.
Sen lura vi Ankis mamma, och hon fick även vatten på sig.
Eftersom Anki hade satt en tejpbit på vattenkranen xD
Vi är för jävla roliga ^^
Men nästa år, då ska vi tänka ut nått riktigt bra i tid, mohaha !

Har plockat undan alla mina kläder nu som låg på golvet i en stor hög.
Jag har bytit sängkläder, tänkte dammsuga oxå,
men dammsugaren stod där uppe och jag orkar bära ner den :P

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen.

Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: