Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag (måndag)

Kategori: Just another ordinary day

Va till vårdcentralen i torsdags.
Har får såna där jätte stora finnar som kallas böldfinnar igen :s
Hatar när jag får sånna,
vill egntligen bara stänga im mig och inte visa mig ute förens dom är borta.
Men Mamma beställde tid åt mig ifall dom kanske hade nå "medicin" för dom.

Min ena bror har/hade likadana fast ännu värre än mig.
Han fick nå tabletter att äta för att få bort dom.
Hoppades att jag oxå skulle få de.
Har prövat salva förut men blir bara torr av dom.
Men fick både salva och tabletter.

Har faktiskt inte blivit nå torr än av salvan faktiskt.
Hoppas ja inte blir de, så drygt att ha en massa olika salver å smörja in sig med.
Räcker med att jag måste smörja in mig efter att jag duschat,
efersom jag har (atopiskt)eksem oxå,
så blir jag torr om jag inte smöjer in mig tillräckligt ofta.
Jobbigt de där, usch usch.
Men sånt är livet.

Hoppas dom där tabletterna hjälper nu så dom fösvinner,
tycker redan dom har hjälp faktiskt :)
Så är väldig positiv till att det funkar.
Doktorn sa att dom där tablett inte skulle ta bort finnarna helt.
Men dom hindra mig från att få "infektioner" under huden (som det igentligen är) lika lätt, eller nått sånt ^^
Jobbigt att komma ihåg att ta dom 2 ggr om dagen bara,
men har inte glömt än så länge :)

Nej nu väntar min säng på mig.
har beställt tid där vid 2 så,
God natt allt folk :)



Min sköna säng jag snart ska lägga mig i :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: