Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Ingen morgon promenad idag, täntke gå först-
Men ånga mig sen, somna om lika fort och när jag vakna va jag vrålhungrig.
Och då skulle jag aldrig orkat gått när jag redan va hungig.
Men blir nog en promenad i morgon !

Sen blir det att taga inför The Go Getters :D Wiho !
Hoppas på en toppen kväll. Nu blir det nog itne lika trångt att dansa eftersom det är på folkan.
Det är lite väl litet på bistro, alla står och puttar på varandra.
Jajam blir nog bra iaf :)

Nu ska jag ta och byta sängkläder och plocka undan alla kläder som ligger på golvet.
Plus hänga upp tvätten som jag slängde inte för ett tag sen.

Snedstreck Madelein

All the single ladies, Now put your hands up !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: