Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Bilder

Glömde visst bort att skriva igår ^^
Men men, lätt hänt !

Igår morse så bjöd jag min älskade granne Angelica på lyxfrukost.
Nämligen:

Våfflor, glass och blåbär (som hon tog med).

Sen tog vi oss en tripp till Marieberg, jag hade inga pengar.
Men Stonki hade, så några grejer blev allt inhandlade.
Va på flummhumör hela dagen, så typ allt va roligt.

När vi kom hem lagade vi mat (som vanligt),
tvättade hennes bil, kollade på lipstick ljungel och prison break.
Sen åkte vi in till statoil för att hålla John sällskap medans han åt middag (?)
Flummade vidare där, sen vart klockan alldeles för mycket för oss.
Så då åkte vi hem och sov, efter 40 minuter bubblande vid bilen.

Och i morse så kom Fia & Johan med:

Polly som satt vid min fotända och tiggde våfflor av mig ^^

Mamma ställde in dammsugaren på mitt rum, förstår inte vad hon menar.
Tycker ni jag behöver städa ?!





Haha, kanske dax att packa upp efter Rättvik ?!
Jag är för jävla slö :p

Först bacon, cream fresh och makaroner sen städa :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: